Spoločnosť Siemens získala švédsku servisnú a softvérovú spoločnosť Vizendo, poskytovateľa virtuálnych školení pre operátorov. Virtuálne školenia umožňujú priemyselným spoločnostiam skrátiť čas školenia a zavádzať nové produkty rýchlejšie a kvalitnejšie. Karen Florschütz, generálna riaditeľka divízie zákazníckych služieb spoločnosti Siemens, hovorí:
„Virtuálne školenie má obrovský potenciál. Ponuka služieb a softvéru od spoločnosti Vizendo ideálne dopĺňa naše digitálne služby.“
Erik Gustafsson, generálny riaditeľ spoločnosti Vizendo, sa takisto vyjadril:
„Spoločne môžeme preskúmať ako zvýšiť potenciál virtuálnych školení.“
Vizendo poskytuje školenia a softvér pre školenie operátorov už od roku 2004. Špecializuje sa hlavne na automobilový priemysel, kde používa CAD a PLM riešenia zákazníka. Tiež prispôsobuje svoje školenia pre zákazníka na mieru. Viac ako 70 percent zákazníkov spoločnosti Vizendo využíva riešenia CAD / PLM s riešením Siemens Teamcenter. Zameriava sa na školenie výroby, údržby a opráv, ako aj na úvodné školenie a monitorovanie kvalifikácie.
Aj keď väčšina zákazníkov pochádza z automobilového priemyslu, niektorí zákazníci sú aj napríklad z odvetvia astronautiky.
Vinzendo sa stala dcérskou spoločnosťou Siemens 1. júna 2020. Všetky softvérové návrhy pôvodnej spoločnosti tak budú poskytované vrámci zákaznických služieb Siemens Digital Industries Customer Services Business Unit.
Zdroj: roboticsandautomationnews.com
Autor: Matej Seman | Daily Automation
Mohlo by ťa zaujímať: Roboty vs. pracovné miesta