Mercedes Benz a Priemysel 4.0

Automobilový priemysel čelí v poslednom období obrovským zmenám. Veľa sa povráva o digitalizácii a nie menej počúvame pojem "Priemysel 4.0".  Prepájanie jednotlivých technológií s virtuálnym svetom je u Mercedesu viac než len vízia.

Potenciál digitálnej revolúcie je obrovský. Jedným z dôvodov prečo sa automobilka Mercedes angažuje v určovaní jej smeru je flexibilita. Nároky zákazníkov po celom svete sa neustále  zvyšujú. Zatiaľ čo bol Mercedes v roku 1970 schopný pokryť väčšinu požiadaviek šoférov troma modelmi, dnes je to niekoľko násobne viac. Ako príklad, závod Sindelfingen dnes už len veľmi zriedkavo opustia dva rovnaké automobily triedy S-Class.

Vízia automobilky Mercedes je jasná. Zmeniť hromadnú výrobu na kusovú, aby si každý zo zákazníkov odniesol  svoje vysnívané auto.

Zdroj: wwww.Youtube.com/YouCar